مراحل ثبت و انجام سفارش

  • تماس با ما: از طریق صفحه تماس با ما، جهت مشاوره و یا سفارش با ما تماس بگیرید. با راهنمایی کارشناسان، مشخصات سفارش شما ثبت می ­شود. (هزینه- زمان انجام سفارش- سبک طراحی- فرمت طراحی)
  • ارسال پیش فاکتور و پرداخت هزینه: پیش فاکتور جهت بررسی و تایید ارسال می­ گردد. پس از تایید و واریز پیش پرداخت (بین ۲۰ تا ۵۰ درصد) و سپس ارسال اطلاعات برای کارشناسان طراحی، کار طراحی رسما آغاز می گردد.
  • ارسال نسخه اولیه فایل طراحی شده جهت تاییدیه برای انجام ادامه کار: 
    • در صورت نیاز به طراحی یونیفرم مجله، طراحی اولیه قالب کلی مجله جهت بررسی و اخذ تاییدیه ارسال می گردد. پس از اعلام تغییرات لازم توسط کارفرما و اعمال آن ها توسط کارشناسان آرنگ، جهت تایید، مجدداً طرح برای کارفرمای محترم ارسال شده و پس از تسویه حساب این مرحله، ادامه کار طراحی صفحات مجله آغاز می گردد.
    • در صورت عدم نیاز به طراحی یونیفرم مجله (برای مجلاتی که شماره اول آن‌ها نیست): چند صفحه از مجله طبق یونیفرم قبلی طراحی و جهت اخذ تاییدیه برای کارفرما ارسال می گردد. درصورت تایید، ادامه کار انجام شده و در نهایت نسخه اولیه برای کارفرما جهت ارسال تغییرات لازم ارسال می گردد. در این مرحله بخش دیگری از مبلغ طبق پیش فاکتور می تواند تسویه حساب گردد.
  • بررسی مجدد و ارسال فایل: درصورت نیاز به تغییرات طرح، ویرایش‌های لازم انجام و تقدیم می گردد و پس از آن تسویه حساب نهایی انجام خواهد شد.

نکته:

  • قیمت ها برای شرایط دورکاری ذکر شده است. اما امکان حضور طراح در محل وجود دارد که هزینه ایاب و ذهاب محاسبه خواهد شد.
  • صفحه بندی تنها در نرم افزار Indesign انجام می گردد.
  • هزینه طراحی یونیفرم یا ساختار کلی مجله برای مجلاتی که شماره اول آن‌ها است جداگانه محاسبه می‌شود. این هزینه مابین پانصدهزار تا دو میلیون تومان بسته به جزئیات مورد نیاز متغیر است.